Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Sabtu, 21 April 2012

~aKu TaNPA CinTA-MU~


Telah ku mungkiri janjiku lagi
walau seribu kali
ku ulang sendiri
aku takkan tempuh lagi
apakah Kau terima cintaku lagi
setelah kuberpaling
dari pandanganMU 
yang kabur kerna jahilnya aku

mengapa cintaMU 
tak pernah hadir
subur dalam jiwaku
agarku tetap bahagia
tanpa cintaku tetaplah KAU di sana
aku tanpa cinta-MU
bagai layang-layang terputus talinya

telah kumungkiri janjiku lagi
walau seribu kali
ku ulnag sendiri
aku takkan tempuh lagi
apakah Kau terima cintaku lagi
setelah kuberpaling
dari pandanganMU
yang kabur kerna jahilnya aku

masihkah ada sekelumit belas
mengemis kasihMu Tuhan
untukku berpaut dan bersandar
aku di sini kan tetap terus mencuba
untuk beroleh cintaMU
walau ranjaunya menusuk pedih..

Diri ini terus terbuai dengan bait2 lagu Aku tanpa CintaMU nyanyian Mirwana..sesungguhnya lirik itu amat menusuk dalam ke kalbu aku..ya!manusia terlalu angkkuh dan sombong..hanya bersujud pada ketika dilanda kesedihan yang amat sangat...bila diberi kesenangan,lupa diri...seolah-olah kesenangan dan kebahagiaan itu bersifat kekal...

sesungguhnya disebalik kesenangan ada kesusahan dan di sebalik kesusahan terselit kebahagiaan yang terlalu indah untuk dinikmati..ya!hidup tak selalu indah kerana di situlah letaknya keindahan hidup..benar sungguh bait2 lagu ini..sama ada kita hadir atau tak,cinta atau tak,sedikitpun tidak mengurangkan kekuasaanNYA..DIA tetap ESA..tp sekali DIA pergi meninggalkan kita,kita terkapai-kapai...bagai layang-layang terputus talinya..tiada arah tuju...

YA..hanya pada DIA kita kembali..hanya pada DIA kita bersandar segala harapan dan impian...

ya!aku tanpa cintaMu bagai layang2 terputus talinya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan